یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين روال نگهداري ريسوگراف چيست ؟

۱ بازديد

 

دسته: ريسوگراف 1

 بهترين روال نگهداري از ريسوگراف ، ريسوگراف ، نكان ايمني نگهداري از ريسوگراف ، نگهداري از ريسوگراف

پس از خريد هر دستگاه تا زماني كه بهترين روال را براي نگهداري آن سپري نماييد ، اين دستگاه مي تواند به راحتي مي تواند در طي ساليان متوالي به بهترين وجه ممكن كار نمايد در دستگاه ريسوگراف هم مانند مابقي دستگاه ها مي بايست نكاتي منظور گردد تا دستگاه به بهترين وجه ممكن داراي طول عمر بسيار زيادي باشد در ذيل به برخي از اين نكات مي پردازيم :

1) در مدل هاي مختلف ريسوگراف بهترين ولتاژ مناسب 220 تا 240 ولت و بهترين جريان مصرفي آن نيز از 1 تا 3 آمپر مي باشد .

2) راه اندازي دستگاه مي بايست در نزديك ترين پريز برق قرار داشته باشد و در غير اين صورت و در زماني كه نياز به سيم سيار بود مي بايست از سيم سيار جاري انشعابات اضافي اخذ نگردد.

3) كابل برق دستگاه مي بايست به هيچ وجه خم و يا لگد مال نگردد

4) در زمان حركت دستگاه مي بايست دستگاه از پريز برق جا گردد

5) هر دستگاه برقي مي بايست در مكاني قرار گيرد كه از اطراف حدود 10 سانتيمتر فضاي خالي وجود داشته باشد

6) دستگاه به هيچ وجه نبايد ر مجاورت پنجره قرار گيرد تا در معرض آفتاب مستقيم قرار نگيرد و در صورتي كه در مجاورت پنجره قرار گرفت مي بايست حتما" از پرده استفاده گردد تا به هيچ وجه در معرض آفتاب قرار نگيرد .

7) دستگاه مي بايست در جايي قرار داشته باشد كه علاوه بر دوري از گرد و غبار  ، در محيط گرم و مرطوب و يا سرد و خشك واقع نگردد .

8) در مكان هايي كه تغييرات دما به سرعت رخ مي دهد دستگاه را قرار ندهيد.و نيز در مكان هايي كه خيلي سرد مانند زير باد كولر و يا خيلي گرم مانند شوفاژ قرار نگيرد .

9) ريسوگراف مي بايست در مكاني قرار گيرد كه داراي تحويه مطبوع باشد .

10) به هيچ وجه اشياء سنگين و يا مايعات را بر روي دستگاه قرار ندهيد و در زمان ريختن مايعات در دستگاه اين امكان وجود دارد كه دستگاه در هر زماني دچار برق گرفتگي و يا سوختگي گردد .

تعمير دستگاه كپي 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.