یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

Konica Minolta كونيكا مينولتا چيست ؟

۱ بازديد

 

كونيكا مينولتا نام يك شركت ژاپني مي باشد ، كه در زمينه ي توليد 1) تجهيزات اداري 2) ابزار هاي تجسمي 3) تجهيزات تصوير برداري پزشكي و ابزارهاي اندازه گيري فعاليت مي نمايد شركت كونيكا مينولتا از ادغام دو شركت كونيكا و شركت مينولتا تاسيس گرديد و اين شركت در سال 2003 فعاليت خود را آغاز نمود .و اما شركت كونيكا خود يك شركت بنام در زمان 1873 بود كه در زمينه ي چاپ ليزري ، فيلمبرداري ، فيلم عكس و ... فعاليت مي نمود در واقع اين شركت ژاپني كليه لوازم عكاسي را توليد مي نمود و شركت مينولتا نيز كه يك شركت ژاپني بود كه در زمينه ي توليد دوربين عكاسي و دور نگار و  چاپگر هاي ليزري فعاليت مي نمود .شركت مينولتا در سال 1928 فروشگاه خود را با نام فروش دوربين هاي آلماني ژاپني تاسيس كرد و از جمله زرگترين دلايل شهرت اين شركت ساخت دورين هايي با فوكوس خودكار بود . دفاتر مركزي شركت كونيكا مينولتا در توكيو ، مارونولوچي ، چيودا قرار دارد . اين شركت از جمله شركت هاي سهامي عام محسوب مي گردد كه سهام آن در بورس توكيو عرضه مي گردد . از جمله بزرگترين سهام داران شركت كونيكا مينولتا نيپون لايف و جي پي مورگان چيس مي باشند .

كونيكا مينولتا داراي امكانات بيشماري مي باشد كه در ذيل به برخي از اين امكانات مي پردازيم :

1) امكان اتصال به پورت USB : با استفاده از اين امكان مي توان به راحتي كونيكا مينولتا را به كامپيوتر متصل نمود و از اين دستگاه به عنوان يك پرينتر با تمام ويژگي هاي مطلوب آن بهره مند شد .

2) قابليت Sort ديجيتال و مكانيكي : اين دستگاه داراي قابليت سورت هم به صورت فيزيكي و هم به صورت مكانيكي را دارا مي باشد .

3) قابليت EDF : با استفاده از اين قابليت هم مي توان به صورت همزمان دو طرف سند را اسكن نمود و هم داراي EDF ثابت مي باشد .

4) قابليت مشخص كردن موقعيت اسكن : با استفاده از اين قابليت مي توان به راحتي سند مورد نظر را در فايل اسكن نمود .

5) اسكنر رنگي : اين دستگاه داراي قابليت اسكن به صورت رنگي نيز مي باشد.

6) استفاده در شبكه : اين دستگاه را مي توان در شبكه با استفاده از كابل شبكه Share نمود تا تمام دستگاه هاي موجود در شبكه بتوانند به كونيكا مينولتا متصل شده و علاوه بر گرفتن خروجي فايل به صورت پرينت شده بتوان از مستندات لازم اسكن نيز تهيه نمود .

دستگاه كپي رنگي كونيكا مينولتا يك دستگاه كپي فوق حرفه اي و با امكانات بيشمار مي باشد و از اين دستگاه در انواع مختلف كاربردها مي توان استفاده نمود . از كونيكا مينولتا علاوه بر كپي به صورت سياه و سفيد مي توان در كپي رنگي نيز استفاده نمود و از جمله مواردي كه در دو منظوره بودن اين دستگاه (علاوه بر كپي سياه سفيد مي توان نسخه ها را به صورت رنگي چاپ نمود) وجود Image مشكي مي باشد كه استفاده از آن سبب شده تا اين دستگاه از دستگاه هاي هم نسل خود قدري بزرگتر باشد . در سيستم كپي رنگي آن تصوير توسط سيستم ليزري پردازش مي گردد و در برخي از مدل هاي آن ديگر نقص و يا برخي از ضعف هاي وجود LED به صورت كامل برطرف گرديده است .

تعمير دستگاه كپي 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.