یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دستگاه كپي شارپ

۱ بازديد

 

دستگاه كپي شارپ داراي قابليت ها و ويژگي هاي بسياري مي باشد كه در طي مدت زمان ويژگي ها و قابليت هاي جديدي در اين دستگاه ها توسط كارخانه سازنده اعمال مي گردد . از جمله بزرگترين قابليت هايي كه دستگاه كپي شارپ دارا مي باشد مي توان به منوي فارسي كه در عملكرد آن وجود دارد اشاره نمود در ذيل به قابليت هاي بيشتري از دستگاه كپي شارپ اشاره مي نماييم:

1)امكان كپي برداري با استفاده از سيستم SOPM كه در اين سيستم از سرعت بسيار بالايي براي كپي برداري استفاده مي شود.

2) با استفاده از تغذيه كننده هاي دو روي سند (RSPF) مي توان در مصرف زمان صرفه جويي نمود .

3) مجهز به Duplex استاندارد

4) داراي صفحه نمايش 1/8 اينچي

5)دستگاه كپي شارپ قابليت چاپ تا سايز A3 را دارا مي باشد .

6) سرعت چاپ دستگاه كپي شارپ به 25 برگه در دقيقه هم مي رسد.

دستگاه كپي شارپ به راحتي مي تواند تعداد 999 برگه را به صورت متوالي و پي در پي در كوتاهترين زمان ممكن تكثير نمايد و ميزان بزرگنمايي در اين دستگاه حداقل 25 % و حداكثر 400 در صد مي باشد .ضمانت نامه مورد تاييد اين دستگاه را تنها از شركت ماديران تهيه نماييد . اين دستگاه داراي حداكثر 6600 برگه را در محفظه خود جاي مي دهد . ميزان حافظه مورد استفاده در اين دستگاه تا 348 MB قابل ارتقاء مي باشد و ميزان حافظه ي هارد ديسك آن نيز 40 GB مي باشد . صفحه نمايش اين دستگاه نيز لمسي بوده و داراي محيط نرم افزاري بسيار آسان مي باشد به گونه اي كه هر كاربري با حداقل تخصص به راحتي مي تواند با دستگاه كپي شارپ كارنمايد. دستگاه كپي شارپ داراي قابليت ها و ويژگي هاي بسياري مي باشد كه در اينجا تنها به برخي از آن ها اشاره شد.

دستگاه كپي شارپ داراي نمايندگان بسياري در سراسر دنيا مي باشد و اين در حالي بود كه در سال 2011 ميلادي برترين نماينده دستگاه كپي شارپ ، ماديران اعلام گرديد :

در سال 2011 همايشي در دبي به ميزباني دفتر مركزي دستگاه كپي شارپ آفريقا و خاورميانه برگزار گرديد در اين همايش نمايندگان بسياري از سراسر جهان حضور به هم رسانيدند كه در حسن ختام آن آقاي Yamaguchi مدير عامل دفتر مركزي دستگاه كپي شارپ تقدير نامه اي مبني بر برترين نمايندگي را به ماديران اهدا نمود كه هدف از اين همايش تغيير سريع تر روش هاي فروش سنتي و ارائه راهكارهاي جديد در خدمات رساني به مشتريان بود ، در واقع در اين همايش از مفهوم Solution و اهميت آن سخن به ميان آمد در واقع Solution همان ارزش افزوده مي باشد  و در آن همايش آمار هاي دقيقي از شركت هاي پيشتاز كه از اين مبحث استفاده مي كنند ارائه شد كه امروزه به عنوان يك مبحث مهم در كسب و كار بيان مي شود . با استفاده از رزش افزوده علاوه بر تامين حداكثر انتظارات مشتريان مي توان هزينه ها را در دراز مدت كاهش نمود .

تعمير دستگاه كپي 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.